Od roku 1967 bolo toto vozidlo na základe licencie talianskej firmy Fiat vyrábané vo varšavskej automobilke FSO (Fabryka Samochodów Osobowych) ako Polski Fiat 125p, po vypršaní licencie dostal roku 1983 názov FSO 125p a vyrábal sa až do roku 1991. Na odlíšenie od známeho „malucha“ sa mu ľudovo hovorilo „veľký fiat“, kvôli svojim hranatým tvarom si však vyslúžil aj nelichotivú prezývku „kredenc“. Automobil bol vyvážaný do 80 krajín celého sveta vrátane vtedajšieho Československa.
Zákazníci nakúpili tiež
Súprava obsahuje tri kusy figúrok poľských vojakov z roku 1939. Vysokokvalitné potlače reprodukujú prvky uniforiem s ešte väčšou presnosťou. Vojaci pechoty sú vyzbrojení puškami Mauser, pištoľou, granátom a ďalekohľadom. Súprava navyše obsahuje čiapku s potlačou a helmu Adrian, vrece s pieskom z kociek a tri základne pre figúrky.
Postavte si model poľského osobného vozidla Polonez 1,6 Caro v mierke 1:35. Zostavený model v tmavomodrom sfarbení sa skladá zo 106 dielikov a meria 12,5 cm na dĺžku, 6,5 cm na šírku a 4,5 cm na výšku. Presklenie je zhotovené z číreho plastu a s modelom je možné jazdiť po hladkom povrchu.
Postavte si model legendárneho automobilu Syrena 104 vo verzii Tourist. Zostavený model má rozmery 11 cm na dĺžku, 4 cm na výšku a 5 cm na šírku. Stavebnica obsahuje 71 dielikov.